Buitenlandse stage - Londen - Reisverslagen van - WaarBenJij.nu Buitenlandse stage - Londen - Reisverslagen van - WaarBenJij.nu

Buitenlandse stage - Londen

Vanaf 1 september 2014 t/m 23 januari 2015, ben ik een stagiair bij PR AMAZING. Dit bedrijf regelt de public relations voor bekende make-up merken en voedingssupplementen in Londen.

Ik wil graag mijn ervaringen delen via deze blog.

Recente Reisverslagen:

27 Januari 2015

What's next?

20 Januari 2015

Daar gaat ze...

06 Januari 2015

Tweeduizendvijftien, hier kom ik!

30 December 2014

Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

25 December 2014

Fred wishes you a Merry Christmas

Ik ben een negentien jarige, BDK-MER student uit Nuenen die vijf maanden stage loopt in London. Ik loop stage bij een PR-Agency. Ik wil graag jullie allemaal mee laten genieten van de DO's and DON'T'S in London. Daarnaast wil ik jullie ook vertellen over mijn dagelijkse werkzaamheden etc op mijn stageplek. Veel lees plezier! Love, Fred

Actief sinds 05 Aug. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 11566

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 23 Januari 2015

Buitenlandse stage - Londen

Landen bezocht: