I am a lucky one! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Frederiqueasanintern - WaarBenJij.nu I am a lucky one! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Frederiqueasanintern - WaarBenJij.nu

I am a lucky one!

Door: Frederique

Blijf op de hoogte en volg

19 Oktober 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Het is zondagavond, een voor mijn gevoel kort, maar geweldig weekend is weer voorbij gestreken. Wat zonde dat de tijd toch zo snel gaat...

De afgelopen week was busy.
Donderdag heb ik samen met Carlee vooral opgeruimd op stage. Alle producten nakijken of we alles wel binnen hebben gehad, of alles ingeroosterd is of dat het al verlopen is (product is al reeds gefeatured). Dan konden we gaan beslissen wie ging testen of het gewoon mee naar huis mocht nemen. Na de stage ben ik nog gezellig naar Fem geweest, had haar namelijk al 2 weken niet gezien! We hadden een hapje gegeten in Denmark Hill: 4x drinks 2x hamburget met patat (goede kwaliteit) en een bord (groot) nacho's voor maar 17£! IK ZEG CHILLL.

Vrijdag op stage was het druk, we hebben de blogcalendar bij gewerkt, deze calendar hebben wij om een overzicht te hebben voor de blogs van de aankomende maanden. De vorige stagiairs hebben het namelijk goed verprutst voor ons, de kwaliteit van de blogs die zij hadden geschreven was erg slecht. Dat had ik zelfs nog beter kunnen doen en dat als Nederlandse tegenover een Amerikaanse en een Engelse. Maar goed, de blogcalendar is nu weer up-to-date dus weten we precies waar we zijn en waar we alle foto's/press releases van hebben.
Na het werken ben ik doorgegaan naar Janne; Lieve werd om 00.00 namelijk alweer 20 en dat gingen we even vieren met een gezellig hapje eten en gezelligheid. Uiteindelijk werd het afhaaleten, van een soort KFC maar dan goedkoper en even lekker! Opstap zijn we vrijdag niet gegaan, Lieve en ik hadden namelijk de dag erna DJ MAG TOP 100 feest, wat van 10PM tot 6AM duurde, dus wij moesten even opladen.

Zaterdagochtend rond een uur of 9 heeft Julia mij verlaten.. ze is terug naar Rusland en die zal ik dus ook nooit meer zien. Best gek, dat je mensen leert kennen en dat je weet dat je ze daarna nooit meer terug ziet. Maar goed, zondag zou mijn nieuwe roommate (Frans meisje) komen... En daar zag ik heel erg tegenop. Ik heb 't namelijk niet zo op Franse mensen; krijg altijd het gevoel dat ze zich niet aan willen passen..

Nadat Julia vertrokken was ben ik eerst naar de Icelander geweest, dat is een soort ALDI of LIDL. Bij mij in de buurt zit er geen, dus ben ik eerst met de underground naar Archway gegaan (duurt zo'n 20 minuten) om eindelijk goedkoop eten in te slaan. Dit is voor alle studenten in London echt een aanrader. Ze hebben er bijna alles, en als je in je huis een vriesvak hebt, dan is het helemaal super!
Rond twee kwam Lieve naar mij, we hadden de planning om een rondje te gaan hardlopen in Hyde Park, en dat is dan ook gebeurd! Twee uur later zaten we met onze voetjes omhoog op de bank, s'avonds hadden we namelijk het feest....
Eerst nog even uiteten bij Pizza Express om vervolgens de voetjes van de vloer te laten gaan. Samen met O.A. Hardwell & Don Diablo hebben wij het tot half zes volgehouden. Het event was in The O2 Arena in Brixton. Een enorm theater wat omgebouwd is tot club, echt heel erg mooi zag het eruit. Mensen
Vandaag waren we moe, erg moe! Daarnaast kwam mijn nieuwe roommate vandaag; het was helemaal geen Franse! Carmen komt uit Palma de Mallorca, en ik vond haar echt heel erg aardig. Haar Engels is redelijk goed, wat ervoor zorgt dat we echt een gesprek kunnen voeren (yess!).

Na de ontmoeting met mijn nieuwe kamergenoot stonden er (gelukkig) broodjes kroket op ons te wachten bij de Hems! Met een paar vriendinnen heb ik lekker gesmuld van deze lekkernij die ik heel erg gemist heb; dat moest ook wel want hij koste omgerekend 8euro (twee kroketten, broodje (was taai) en frietjes (niet teveel-> het is een NL kroeg!).

Vanavond ga ik lekker op tijd slapen, nog even wat nachtrust van gister inhalen, pfoeh! En dan weer een nieuwe week stage, ik heb er weer zin in :).

Hele fijne avond lieve mensen die mij volgen.

Jullie horen volgende week weer van mij!

Best Wishes,

Frederique

  • 20 Oktober 2014 - 07:01

    Diana:

    Fijn dat je het zo naar je zin hebt! Het klinkt ook allemaal wel heel gezellig!
    Take care! X

  • 20 Oktober 2014 - 12:06

    Marleen Stuut:

    Hoi Lieverd

    Leuk om je verslagen te lezen op een saaie maandagochtend knap je daar van op.
    Het klinkt allemaal goed. Ik mis je wel bij de Jumbo haha.

    Liefs Marleen

  • 21 Oktober 2014 - 22:51

    Erik, Tineke En Viktor:

    Hoi frederique,

    Wat leuk om je bericht te lezen! Wat goed dat je weer hardgelopen hebt en dan nog wel in Hyde Park. We zagen zojuist op het journaal berichten over de storm in londen. Ben je veilig thuisgekomen? Het is er nogal tekeer gegaan zo te zien. Hier alles o.k. Vik zijn herfstvakantie zit er weer op. En wat nog leuk is om te vertellen dat mamma hier bij ons geweest is in het weekend. Dat vonden we gezellig. Nou, veel liefs en groeten van ons voor jou! Succes met je stage en alles er omheen. Erik, tineke en viktor

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ik ben een negentien jarige, BDK-MER student uit Nuenen die vijf maanden stage loopt in London. Ik loop stage bij een PR-Agency. Ik wil graag jullie allemaal mee laten genieten van de DO's and DON'T'S in London. Daarnaast wil ik jullie ook vertellen over mijn dagelijkse werkzaamheden etc op mijn stageplek. Veel lees plezier! Love, Fred

Actief sinds 05 Aug. 2014
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 11594

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 23 Januari 2015

Buitenlandse stage - Londen

Landen bezocht: