Koekkoek, hier ben ik weer! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Frederiqueasanintern - WaarBenJij.nu Koekkoek, hier ben ik weer! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Frederiqueasanintern - WaarBenJij.nu

Koekkoek, hier ben ik weer!

Door: Frederique

Blijf op de hoogte en volg

06 Oktober 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Bij deze weer een blog geschreven door jullie lieve vriendin, familielid, kennis of whatever die alweer 6 weken hier vertoeft en zichzelf heel erg goed vermaakt!

De afgelopen week is weer voorbij gevolgen, het was qua werk weer erg druk en stressvol en best goed. Gelukkig, hebben we wel nieuwe klanten gekregen deze week dus dat is een pre! :)
Ook zijn Lindsey en ik begonnen aan de re-vamp van onze Instagram account (TheAmazingPRLTD). Wij vonden dat dit social media kanaal niet goed benut werd door ons bedrijf, dus hebben wij vorige week een pitch gegeven waarom het anders moest. Eerst werden onze ideeen gelijk de prullenbak ingegooid, dat was namelijk zoals het moest... Echter, kwamen ze er afgelopen week op terug en tadaa hier zijn we dan :). Dit gaan we dan ook goed doorzetten!

Dinsdag ben ik samen met twee Nederlandse vriendinnen en een aantal Amerikaanse uitgeweest bij een club zoals ik nog nooit had gezien. Normale entree is rond de 25GBP voor vrouwen en 50 voor mannen, dat is toch van de zotten?? Daarnaast was de dresscode heel erg chique en aangezien ik niet echt wat mee had wat goed genoeg was ben ik nog de Primark van te voren ingevlucht. Na 45minuten sjouwen door alle drukte, had ik uiteindelijk een jurkje, ketting en schoenen voor 17GBP. En ja, ik had veel complimenten over mijn outfit, dus ik was blij!

Maar goed, met de juiste contacten kom je echter heel erg ver in het leven, en zo kwamen wij Project binnen voor 10GBP plus gratis booze de hele avond. NOU dat heb ik geweten, woensdag was ik zo moe dat ik eerder naar huis mocht gaan.

Woensdagavond kwam een vriendinnetje op ziekenbezoek, lekker samen burrito's gegeten en plannen gemaakt, want ja London City hebben we onderhand wel gezien. Zo gaan we nog naar Manchester, Schotland, Harry Potter studio's, Brighton, Rugby wedstrijden en more; erg leuk! :)

Donderdag voelde k mezelf alweer een stuk beter, op stage ging het goed en s'avonds heb ik met Lieve lekker pasta gemaakt en ben ik nog naar de primark geweest voor nieuwe kleren; HELAAS kwam ik uiteindelijk thuis met alleen een theemok... Primark is niet echt mijn ding.

En toen was het alweer vrijdag, de laatste dag van de week!! Vrijdag heb ik eerst lekker met m'n lieve vriendinnen en vrienden gegeten en om vervolgens onze reis te vervolgen naar een club. Piccadilly institute was het geworden en het was weer heel gezellig :). Zaterdag lekker uitbrakken en smiddag's naar de kapper, oh my god wat was dat een ramp, ik wilde niet meer dan 20GBP uitgeven dus ja dan mag ik natuurlijk ook niet heel veel verwachten.. En toen was ik beland in een Hongaarse kapsalon... godzakker wat was het daar onhygiënisch, ongelofelijk! Er waren drie kapsters aanwezig, waarvan een mij knipte en twee uitgebreid hun kauwgom aan het kauwen waren op de gewone kappersstoelen. Daarnaast zaten ze de hele tijd hun haren te borstelen met de borstels van de kapsalon IEW. Ook werd er de hele tijd Hongaarse muziek gedraaid, nice dan... Gelukkig waren Lieve en Janne met me mee, wat resulteerde in het feit dat hun zagen dat de haren van een andere klant scheef werden geknipt... Toen ik eenmaal buiten stond en weer 20GBP lichter was, hebben we even m'n haren gecheckt dikke prima het was recht! :)
S'avonds hebben we lekker lasagne gegeten, m'n huisbaas houdt erg van koken dus nodige ons uit voor een uitgebreid diner. Ook heb ik toen voor het eerst OESTERS gegeten, iew dat zag er zo ranzig uit maar het was eigenlijk best lekker! Echt een aanrader voor iedereen.

Zaterdag zijn we lekker vroeg gaan slapen, zondag hadden we namelijk BRIGHTON op de planning. Eindelijk gingen we de drukke stad met rode dubbeldekkers inruilen voor de zee met vogels! Wat een rust dacht ik ... maar Brighton is een mega populaire badplaats dus dat viel ook nog mee.
We gingen met de bus, want ja dat is goedkoper, helaas hadden we wel een uur vertraging op de heenreis en een half uur op de terug reis! Of te wel, alles zat weer mee.
Het was wel even lekker; we hebben lekker gegeten, gekletst, gelachen en geshopt.

Vandaag was het weer maandag en heb ik echt een hele productieve dag gehad, yes! Toen ik thuis kwam had ik post :). Heb echt nooit geweten dat papieren kaartjes zoveel met een mens konden doen. Dank daarvoor lieve AAF en Paul&Marjan!

Aankomende week wordt een heerlijk korte week, vrijdag ben ik vrij want dan komt m'n lieve vriendje mij opzoeken! Ik kijk er naar uit!

Fijne maandagavond allemaal en jullie horen weer van mij!

Liefs en een dikke kus,

Frederique

P.S. mijn haar is nog steeds roze van de afgelopen week... Als iemand dus ooit vrijwilliger gaat worden bij de Colorrun; ik heb je gewaarschuwd!

  • 07 Oktober 2014 - 00:08

    Brigitte:

    Leuk dat je toch verder mag gaan met jullie nieuwe aanpak van social media kanaal.
    En verder ben je behoorlijk sociaal bezig, gezellig en vooral ook lekker.
    De tijd vliegt zo wel voorbij.
    Succes deze week.
    Liefs uit Lobroec.

    Brigitte Pieter Fleur en Stijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ik ben een negentien jarige, BDK-MER student uit Nuenen die vijf maanden stage loopt in London. Ik loop stage bij een PR-Agency. Ik wil graag jullie allemaal mee laten genieten van de DO's and DON'T'S in London. Daarnaast wil ik jullie ook vertellen over mijn dagelijkse werkzaamheden etc op mijn stageplek. Veel lees plezier! Love, Fred

Actief sinds 05 Aug. 2014
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 11604

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 23 Januari 2015

Buitenlandse stage - Londen

Landen bezocht: