Thuis komen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Frederiqueasanintern - WaarBenJij.nu Thuis komen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Frederiqueasanintern - WaarBenJij.nu

Thuis komen

Door: Fred

Blijf op de hoogte en volg

09 December 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hey guys,

Hier weer even een update van de afgelopen week! En ja die week was mn weekje wel.

Woensdag had ik mn laatste stagedag van die week, dus die dag was mega druk! Moest ervoor zorgen dat alles klaar was voor die donderdag en vrijdag wánt donderdag avond vloog ik naar Eindhoven.

Donderdagochtend zat ik om acht uur (s'ochtends) recht op in mn bed, helemaal vol adrenaline ging ik om half 9 maar naar de sportschool om vervolgens die ochtend en middag nog aan mijn project te werken. Wat gelukkig redelijk lukte.

En rond half 5 zat ik dan in de trein naar Stansted, en met helaas een beetje vertraging vloog ik na 97 dagen weer terug naar ons koude kikkerlandje én dat had ik geweten want het was ijskoud in Nederland! Poor you guys!

Ik werd opgehaald door Sabine en Carlijn, die hun mond een maand lang dicht moesten houden want ik kwam als verrassing voor mn lieve ouders en broertje. Hier wilde ik Diana B. nog even voor bedanken omdat zij bijna alles voor mij geregeld had.

Eenmaal in Nuenen aangekomen, zijn we eerst naar papa gegaan. Die was bezig met een pub quiz met zijn vrienden in de plaatselijke kroeg. Totaal overdonderd was ie toen ik binnen kwam lopen.. "Maar Fre waarom dan??" Was ongeveer 't enige wat eruit kwam. Nadat Peter H. (Vriend van papa) een fototje van ons had gemaakt en op Facebook had gepost, wisten we niet hoe snel we richting de Lobroec moesten gaan. Via de Snackbar (ja ik had zo'n zin in een Frikandel) kwam ik dan thuis aan. Mama zat achter de computer op het moment dat ik binnen kwam en ook mama kon weinig uitbrengen, ik had verwacht dat ze zou gaan huilen maar dat viel allemaal wel mee.

Gezellig met mama, Floris, Car en Sab hebben we gechilled tot een uurtje of 11, want toen kwamen m'n lieve papa en vriendje ons ook nog vergezellen. S'avonds heb ik samen met Joep, Car trouwens nog naar huisgebracht en ja, ik ging dus weer auto rijden. Dat was wel weer even wennen na zo'n lange tijd, maar goed dat auto rijden verleer je netzoals fietsen niet! :)

S'ochtends hebben we een lekker groot ontbijt gehad en rond 11 uur zaten we (Sabins Joep Wouter en ik) namelijk weer in de auto richting Amsterdam! Want daar was mn lieve Amerikaanse vriendin Lindsey met haar vrienden en daar zouden we vrijdag en zaterdag mee gaan chillen. Dat hebben we dan ook zeker gedaan, ook hebben we heerlijk Nederlands eten gegeten en dat vonden zij ook heerlijk. Broodjes filetamerican, frikandellen en pepernoten! Kon er geen genoeg van krijgen

Eenmaal, zaterdag, weer in Londen aangekomen., vervolgende ik mn journey naar huize Jurg! Waar ik samen met Fem, Liev en Janne SINTERKLAAS ging vieren! Woohoo, dat was een heerlijk chill avondje, met lekkere hapjes films en gezelligheid. En dat is alles wat je nodig hebt na afscheid nemen van je geliefde familie en vrienden in NL... Blijft toch altijd gek.

Zondag heerlijk uitgeslapen en s'avonds zijn we een hapje wezen eten en zijn we naar Horrible Bosses 2 geweest op Leicester Square. Dat was me nog eens een bioscoop zeg! Enorm luxe dat het er was, dus dat was ook weer een ervaring.

Vandaag (dinsdag) ga ik nog even goed aan mijn project werken. Echter ben ik er net achter gekomen dat er een virus op mijn computer zit (huilen)...

Aankomende week wordt weer een drukke! Vanavond ga ik naar La Soiree, wat dat is leg ik volgende week uit. Voor het weekend staat er weer een heel programma te wachten.

Hele fijne dinsdag en een fijne week nog jongens.

Ik spreek jullie,

Liefs!

Frederique

  • 09 December 2014 - 18:04

    Diana:

    Mooi weekje! X

  • 09 December 2014 - 21:05

    Erik:

    Zeker!

  • 10 December 2014 - 17:13

    Tineke:

    Hoi frederique, wat leuk dat je pappa, mamma en floris zo hebt kunnen verrassen! Veel succes deze week en met veel groeten van, tineke, erik en viktor

  • 11 December 2014 - 09:58

    Marleen Stuut:

    Super leuk Frederique . Wat een verrassingen.
    Nog een paar weekjes en je hebt het er op zitten..Een hele ervaring denk. Lees iedere keer met plezier je verslagen.

    Liefs Marleen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ik ben een negentien jarige, BDK-MER student uit Nuenen die vijf maanden stage loopt in London. Ik loop stage bij een PR-Agency. Ik wil graag jullie allemaal mee laten genieten van de DO's and DON'T'S in London. Daarnaast wil ik jullie ook vertellen over mijn dagelijkse werkzaamheden etc op mijn stageplek. Veel lees plezier! Love, Fred

Actief sinds 05 Aug. 2014
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 11593

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 23 Januari 2015

Buitenlandse stage - Londen

Landen bezocht: