Wanneer je 't even niet gaat zoals gepland... - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Frederiqueasanintern - WaarBenJij.nu Wanneer je 't even niet gaat zoals gepland... - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Frederiqueasanintern - WaarBenJij.nu

Wanneer je 't even niet gaat zoals gepland...

Door: Frederique

Blijf op de hoogte en volg

15 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Ik zit nu in de metro op weg naar mn stage (momenteel is 't 09.10AM) , via weer een hele andere weg, want ik ben wéér verhuisd (helaas). Dit keer naar the Southbank, dat is een wijk achter de London Eye. Of het me bevalt? Tot nu toe is het een drama, de verwarming in mijn kamer en volgens mij ook in het hele huis kan niét uit, wat betekent dat het de hele dag en nacht zo'n VEERTIG graden is, en slapen in die tempratuur is echt niet gezond.
Helaas bleef 't daar niet bij... mn wc bril valt er af en moet ik eerst naar buiten wil ik de keuken kunnen bereiken. Ook is het echt een kamer om clastrofobisch in te worden zeg, en aangezien opruimen niet m'n beste skill is, ziet mn kamer er dan ook uit alsof er een hele grote bom is ontploft. Oftewel, dit is een stuk erger dan mn eerste woningen.
Aan de tempratuur kunnen ze niks doen, ze weten niet hoe het verholpen moet worden... Lekker dan, mama en k hebben al een boze email gestuurd, en vanmiddag dan maar even naar het kantoor van de huiseigenaren bellen, kijken wat we kunnen doen.. Maar hopen op 't beste.

Gelukkig had ik twee toppers bij me, die me gelukkig hebben geholpen met al het gesjouw van Oxford street naar de Southbank. Verder was dit weekend dit geslaagd, 3 heerlijke dagen en avonden gehad met mn Nederlandse vrienden :)

Over mijn stage van de afgelopen week valt niet er veel spannends te vertellen. Ik ben bezig geweest met mijn QuickScan, dat is een rapport over een organisatie, over de algemene informatie ed. Die is bijna af! Verder ben ik vooral bezig geweest met emailtjes beantwoorden, nieuwe producten uittesten en het verwerken van deze producten op social media. Gelukkig is het gezellig op kantoor!
Deze week ga ik aan mijn PlanVanAanpak beginnen, hoe ik dat ga doen moet ik nog even heel goed bekijken... Het wordt dus weer een mega drukke drukke week.

Keep you guys posted about my accommodation!
Dankje voor 't lezen, succes allemaal deze week!

Warmest Wishes

Fréderique

  • 15 September 2014 - 15:17

    Danilla:

    Aaah dat is minder! Waarom moest je weer verhuizen dan?
    Kun je wel in bikini rondlopen de hele dag haha.. nazomeren!
    Gelukkig is je stage wel leuk en heb je leuke vrienden gemaakt. Daar gaat t om :)


  • 15 September 2014 - 17:27

    Ilona:

    Succes meid! Klinkt idd minder zo'n benauwd kamertje maar dan moet je maar lekker gaan stappen en uit je raam kijken want je bent wel lekker in Londen! ;)

  • 15 September 2014 - 20:25

    Nell En Nico:

    Frederique, hartstikke leuk om je verhaal te lezen. Natuurlijk is 40 graden geen pretje, ramen open, misschien helpt dat. Heel veel plezier, we kijken uit naar je volgende verslag.

  • 16 September 2014 - 22:15

    Yvon Blankendaal :

    Hey skeet, sterkte in je broeikas hopenlijk wordt t allemaal snel beter, en suc6 op je stage!! Gr ui W'huizenxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ik ben een negentien jarige, BDK-MER student uit Nuenen die vijf maanden stage loopt in London. Ik loop stage bij een PR-Agency. Ik wil graag jullie allemaal mee laten genieten van de DO's and DON'T'S in London. Daarnaast wil ik jullie ook vertellen over mijn dagelijkse werkzaamheden etc op mijn stageplek. Veel lees plezier! Love, Fred

Actief sinds 05 Aug. 2014
Verslag gelezen: 337
Totaal aantal bezoekers 11605

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 23 Januari 2015

Buitenlandse stage - Londen

Landen bezocht: