Home sweet home! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Frederiqueasanintern - WaarBenJij.nu Home sweet home! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Frederiqueasanintern - WaarBenJij.nu

Home sweet home!

Door: Frederique

Blijf op de hoogte en volg

16 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Beste allemaal,

De aanhouder heeft gewonnen! Ik ben weer terug op mijn kamertje in The Rathbone Place! Gisteravond heb ik te horen gekregen dat ze voor mij een uitzondering wilde maken, dus here i am :) happy!

Gisteravond heb ik alles nog ingepakt om vanmiddag, na mijn stage, weer te verhuizen.. Echter, deel ik mijn kamer de aankomende vijf maanden wel. Nu bijvoorbeeld met een Russisch meisje. Achja, zo erg vind ik het niet, ik ben op die manier niet alleen en zal ik s'avonds sneller mijn telefoon naast me neerleggen. Ik ben echt super blij dat ik terug ben op 'mn plekkie'. Heb net lekker alles uitgepakt en ga hier ook echt even mijn plekje van maken :)
Om dit te vieren ben ik net lekker met twee vrienden uit eten geweest bij de Chinees, weer even totaaaal wat anders. Een heerlijke eend uit Peking heeft mijn dag en avond echt gemaakt.

De eerste twee dagen op stage deze week waren goed! Vandaag is er nog een intern bij gekomen, Lindsey uit jawel, New York! Dan zie je pas hoe groot het verschil is tussen de Engelsen en de Amerikanen, maar wat een leuk meisje is dat zeg! Ze heeft me gelijk ook een aantal you-must-to-this dingen verteld. Dus aankomende weken ben ik nog wel even onder de pannen qua bezigheid.

De aankomende week zal het op stage in het teken van nog meer request's schrijven, mailen, plan van aanpak maken etc. just a normal week! En dan komt er zaterdag iemand over vanaf ons koude kikkerlandje waar ik echt heel erg blij mee ben: MIJN MAMMA :D jiehoe, ik kijk daar echt naar uit.

Voor nu, fijne week allemaal! Morgen is het alweer woensdag dus we zijn al bijna op de helft.

Warmest Wishes,

Frederique


  • 17 September 2014 - 09:42

    Diana Borghs:

    Alvast veel plezier as zaterdag!

  • 17 September 2014 - 11:55

    Tineke:

    Hoi frederique, wat fijn voor je dat je weer terug bent op je eerste adres! Je maakt wel wat mee zo. Wat leuk dat je een stage colega uit NY hebt. Geniet samen met mamma zaterdag en succes met je werk. Groeten en liefs van ons drieen

  • 17 September 2014 - 22:25

    Marleen Stuut:

    Hoi Frederique, zo maak je nog eens iets mee in London, lekker verhuizen. Veel plezier met je moeder het weekend. Liefs

  • 19 September 2014 - 20:52

    Erik:

    sjeesss Frederique,

    ik kan nu al niet meer bijhouden hoeveel keer en van waar naar waar je allemaal al veruisd bent in Londen. Life in the fast lane for you frederique. Gelukkig heb jij alles onder controle. Veel plezier morgen met mama en tot blogs.

    greetzz
    erik

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ik ben een negentien jarige, BDK-MER student uit Nuenen die vijf maanden stage loopt in London. Ik loop stage bij een PR-Agency. Ik wil graag jullie allemaal mee laten genieten van de DO's and DON'T'S in London. Daarnaast wil ik jullie ook vertellen over mijn dagelijkse werkzaamheden etc op mijn stageplek. Veel lees plezier! Love, Fred

Actief sinds 05 Aug. 2014
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 11599

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 23 Januari 2015

Buitenlandse stage - Londen

Landen bezocht: