2-in-1 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Frederiqueasanintern - WaarBenJij.nu 2-in-1 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Frederiqueasanintern - WaarBenJij.nu

2-in-1

Door: Frederique

Blijf op de hoogte en volg

15 Oktober 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Geschreven op 13 oktober:
Dus... Ik heb Joep net afgezet bij de incheckbalie, wat een gedoe was dat nog zo om 06uur s morgens.. We konden de goede bushalte niet vinden, dus door het grafweer veel gerend, wat ons enorm natte en soppige schoenen opgeleverd heeft.

Ik heb het echt heel leuk gehad, samen hebben we alle high lights van London bekeken, lekker gegeten, geshopt maar ook veel gelachen. Ook zijn we naar Wembley geweest; shopping outlet (die mega tegen viel) en het stadion (dat is een enorme aanrader). Het Wembley Stadium, is enorm, op 5 km afstand zie je de enorme boog al ver boven alles uitsteken. De boog is nog hoger dan The London Eye (trust me, die is heel erg hoog). We hadden de tour gedaan (Studenten voor 9GBP, dat is te doen), en onze tourguide was Ian. Ian woog zo'n 200 kilo en moest nodig zijn tanden bleken en een beugeltje. Echter, was Ian wel grappig. Ian vond zichzelf ook heel erg grappig; waar ik me aan irriteerde want GOD wie lacht er nou continue om zijn eigen grappen het hardst?

Ook hadden we het getroffen met het weer! Prachtig, geen vuiltje aan de lucht, tot vanmorgen dan..
Daarnaast zaten in Joep zijn trollie 15 pakjes Cup-a-soup, weer een aantal kilo chocolade pepernoten en twee zakken met stroopwafels mee gebracht, DUS mijn kast is weer gevuld.

Joep is nu echt weg, die zie ik denk ook voor een aantal maanden niet meer.. even sterk zijn.. Gelukkig komt m'n lieve vriendinnetje Sabine morgen alweer om m'n pijn te verzachten!

Afgelopen week was op stage goed, een lekker kort weekje omdat ik vrijdag vrij was. Het was druk echt heel erg druk, ik baal er wel van dat ik hier niet veel tijd krijg om aan mijn project te werken.. daar moet ik dan nog maar even wat aan doen.

----

Dussss, dit was twee dagen geleden, daarna heb ik echt geen tijd gehad om mijn blog te finishen, dus doe ik het nu! Sorry voor de trouwe fans, dat het vandaag pas online komt maar goed!
De reden dat ik geen tijd had, was onderandere, omdat ik lang gefacetimed heb met het thuisfront. Ik ben toch als een kind zo blij als ik mijn lieve familie en dan vooral mijn vadertje, moeder en broertje weer spreek!
Een andere reden, en waarschijnlijk de meest belangrijkste was, dat een van mijn beste vriendinnetjes SABBIE hier gister was en vandaag was!
Helaas maar voor een dagje, maar beter iets dan niets zeggen we maar. Samen hebben we gezellig gekookt, gegeten en vooral bijgekletst! Nadat onze buikjes vol met broccoli en aardappeltjes zaten, gingen we ons klaarmaken voor een avondje uit. Samen met Lieve gingen we naar Club Project. Om vervolgens een gezellige avond te hebben! Echter, waren we allen nogal MOE, dus lagen we om 2 uur alweer in ons bedje.
Wat weer resulteerde in het feit dat ik vanmorgen nogal moe was en dus vanavond lekker op tijd naar bed ga.

Om nog even verder te klagen, het weer op dit moment is lekker Brits, of te wel: REGEN, REGEN EN NOG MEER REGEN. Dan heb ik wel even een baalmomentje; 'wat was de reden ook alweer dat ik niet voor Curacao heb gekozen?'. Maar dan denk ik weer even aan het feit dat deze stad echt helemaal geweldig is, de mensen hier nog beter zijn en mijn stage ook heel erg prima is.

TROUWENS, het is nu al woensdag dus ik zit alweer op de helft van de week.
Op stage is het echt goed! Ik heb een gesprek met Edwina gehad over stage en ik heb voortaan een vaste dag in de week om aan mijn project te werken (jullie kunnen je niet bedenken hoe blij ik daarmee was en nog steeds ben). Daarnaast, hebben we nu een nieuwe stagiaire; Carlee from Indiana. Hiephoi weer een Amerikaan, mijn Engelse accent krijgt hier dus niet echt vorm... Achja, Amerikaans-Engels is ook goed! Verder gaan we morgen een foto maken voor op de website voor ons bedrijf, super leuk!

Aankomend weekend staat er ook alweer genoeg op de planning. Jullie vragen je vast af: "Frederique wat ga je dan doen?"
Jullie lezen het volgende week!

Best,

Frederique

O trouwens, over precies 100 dagen heb ik mijn laatste stagedag; dat is nog iets meer dan 3 maanden? Pff.. wat gaat de tijd toch snel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ik ben een negentien jarige, BDK-MER student uit Nuenen die vijf maanden stage loopt in London. Ik loop stage bij een PR-Agency. Ik wil graag jullie allemaal mee laten genieten van de DO's and DON'T'S in London. Daarnaast wil ik jullie ook vertellen over mijn dagelijkse werkzaamheden etc op mijn stageplek. Veel lees plezier! Love, Fred

Actief sinds 05 Aug. 2014
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 11607

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 23 Januari 2015

Buitenlandse stage - Londen

Landen bezocht: