Het is familie tijd! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Frederiqueasanintern - WaarBenJij.nu Het is familie tijd! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Frederiqueasanintern - WaarBenJij.nu

Het is familie tijd!

Door: Frederique

Blijf op de hoogte en volg

02 December 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Tuesday oh Tuesday.. Het is echt berekoud op dit moment in London. Dat was dit weekend wel anders!

Afgelopen weekend was het heerlijk weer en dat was maar goed ook, want mijn lieve papa en broertje kwamen langs!
En voor de mensen die nieuwsgierig zijn wat wij hebben gedaan... lees maar door...

Vrijdagavond kwamen ze rond half 8 op LiverpoolStreet aan, om vervolgens naar het hotel te gaan en daarna lekker bij Jamie Oliver op Covent Garden te eten. Ik was vooraf zo blij dat ze langs kwamen, had ze echt gemist!

Vrijdagavond hadden we niet veel meer gedaan, een beetje door London heen gewandeld want op zaterdag stond de wekker alweer om 8uur.
Zaterdag zijn we naar West-Ham vs Newcastle geweest, ofwel de nummer 5 van de premier league tegen de nummer 6. Een spannende en leuke wedstrijd die met een 1-0 overwinning voor West-Ham eindigde. De sfeer was erg goed, al blijf ik het vreemd vinden dat de supporters van beide teams altijd zo goed met elkaar omgaan! Zo zijn er bij Engelse wedstrijden geen verschillende ingangen voor beide teams of een goede beveiliging.

Na de wedstrijd zijn we snel een hapje wezen eten om vervolgens door te gaan naar Michael Jackson - Thriller Live! Een erg leuke musical, zo vonden ook Floris en papa. Niemand was in slaap gevallen en geloof mij, dat betekent heel veel in ons gezin.

Zondag hebben we eerst een stevig Engels Ontbijt gehad, helaas het laatste ontbijt want Aad&Flo vertrokken rond 16.00 alweer richting Antwerpen. We hebben echter nog wel veel leuke dingen gedaan, zo zijn we naar HYDE PARK geweest om daar Winterwonderland te bezoeken. Hier was het echter mega druk, dus ons bezoekje was daar van korte duur. 'S middags zijn we naar de TowerBridge geweest en daar zijn we overheen gelopen! Erg leuk als je geen hoogtevrees hebt haha. Je kunt er namelijk over glas heenlopen, ja dan kijk je dus 50m naar beneden. En dat geeft meer zweethanden dan je zal denken.

Al met al hebben we ook nog heerlijk gegeten, gechilled en gewoon genoten na drie maanden :).

Afgelopen week op stage was dubbel.. Lindsey en Carlee waren er voor het laatst en dat vind ik echt heel erg jammer. Gelukkig hebben we hun "afscheid" wel goed gevierd, met donuts en ander lekker eten.

De aankomende weken zal ik dan ook de enige stagiair zijn! Maar dat komt allemaal wel goed. Maandag heb ik alweer overleefd. Ik begin mezelf steeds meer thuis te voelen en krijg dan ook wel een beetje kriebels bij het idee dat ik over 53 dagen alweer thuis woon, in Nuenen! Dat wordt echt een beetje dubbel.

Papa vertelde afgelopen weekend dat hij heel erg trots op mij is, hoe ik dit allemaal doe, en dat in zo'n metropool. En dat ben ik ook.. iedereen die zo'n kans krijgt, neem het alsjeblieft aan! Je ontmoet geweldige mensen, ervaart prachtige dingen en je geniet je gewoon suf.

Spreek jullie volgende week weer jongens!

Ciao,

Fred

  • 03 December 2014 - 08:00

    Yvon Blankendaal:

    Hey Frederique, wat leuk om je gezellige verhalen te lezen!
    Hoop dat je nog heel veel plezier mag hebben daar, liefs de Blankendaaltjes

  • 04 December 2014 - 12:39

    Frederique:

    Hoi Yvon!
    Ja ik hoop het ook haha, komt vast goed :). Goed om te horen dat je mn verhaaltjes leuk vindt.


    Groetjes daar,

    liefs,

    Frederique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ik ben een negentien jarige, BDK-MER student uit Nuenen die vijf maanden stage loopt in London. Ik loop stage bij een PR-Agency. Ik wil graag jullie allemaal mee laten genieten van de DO's and DON'T'S in London. Daarnaast wil ik jullie ook vertellen over mijn dagelijkse werkzaamheden etc op mijn stageplek. Veel lees plezier! Love, Fred

Actief sinds 05 Aug. 2014
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 11562

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 23 Januari 2015

Buitenlandse stage - Londen

Landen bezocht: