London - day 10 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Frederiqueasanintern - WaarBenJij.nu London - day 10 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Frederiqueasanintern - WaarBenJij.nu

London - day 10

Door: Frederique

Blijf op de hoogte en volg

06 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Goodafternoon everybody!

Ik ben zojuist ontwaakt uit m'n slaap na een super avond. Gister hebben we met een stel (super leuke) Nederlanders, borrels gedronken en zijn we uitgeweest! Via een groepsFacebook (ja het is echt bijna overal goed voor) zijn we met elkaar in contact gekomen. Ik ben echt heel blij, heel blij, dat ik zulke mensen ontmoet heb, en dat al in mijn eerste week in Londen! Want na een week stage, wil je wel even je gedachten verzetten en dat is dan ook zeker gebeurd.

De week was slopend.. het begon met het feit dat ik maandag, ja mijn eerste stage dag, al te laat was (mijn werkdagen zijn van 10-18). Natuurlijk had ik me niet verslapen, maar de underground was kapot... Op mijn overstap dus kon ik ook niet even terug naar mn huis om het uit te gaan zoeken. Daar begon alle ellende al en ja hoe moest ik dan in godsnaam van ergens midden in Londen naar mijn stage komen? Gelukkig had ik op het thuisfront een aantal toppers zitten, die mij feilloos naar mijn stage hebben geleid! Dus kwam ik twintig minuten later dan gepland aan, maar dat was no
big deal. Een collega vertelde, dat ze op de eerste dag een uur te laat was en er nog steeds werkzaam was. Dat was dan in ieder geval een fijn vooruitzicht.

De hele week heb ik met twee collega's op kantoor gezeten. Echt super aardige meiden, die echt praten over alles en mij op die manier ook wel up-to-date houden. Echter is mijn Engels nog niet dermate gevorderd dat ik ook enigszins veel invloed had op het gesprek, maar goed, dat komt wel. Ik heb de hele week vooral het klanten bestand ge-update, wat opzich niet eens heel vervelend werk was. Het bestond uit het Googelen van hun klanten, dus kijken of alle gegevens nog klopte. Ook heb ik al foto's mogen maken van producten en deze dan op hun social media kanalen gepost met een omschrijving erbij. Wat ik ook leuk vond om te doen. Daarnaast heb ik ook mailtjes beantwoord, erg goed allemaal voor mijn Engels dus!

Op een PR-Agency, zijn ze vooral bezig met het behouden van de naam van een merk. En tot nu toe vind ik het erg leuk! Elke dag krijgen we samples binnen van bedrijven en de een is nog fascinerender dan de ander. Zo kregen we van de week bijvoorbeeld een crème, het doosje van de crème kon je (jawel) planten! Hoe cool is dat!

Aankomende week zijn er meer mensen op kantoor, dus zal de week heel anders verlopen. Voor nu ga ik lekker genieten van het weekend, wat vandaag vooral bestaat uit: het begin maken aan mijn stageopdracht voor school! Maar vanavond staat er een dinertje op het programma met meiden, dus dat verzacht de pijn.

Fijn weekend allemaal!

Liefs,

Frederique

P.S. ik realiseerde me net even dat ik hier alweer tien dagen zit, gaat toch best snel! Wat betekent dat ik over 139 dagen alweer in het geweldige, altijd leuke ik weer in 't mooie NL!

  • 06 September 2014 - 19:47

    Marleen Stuut:

    Nog maar 138 nachtjes slapen. XX Succes komt goed. Liefs

  • 06 September 2014 - 23:24

    Brigitte:

    Hoi Frederick ,
    Wat een leuk verslag. Ik zie het al helemaal voor me in de metro van Londen.
    Veel succes volgende week en doe Wouter S. Uit Nuenen de groeten van ons.
    Brigitte Pieter Fleur en Stijn

  • 07 September 2014 - 18:35

    Emmy:

    Hi Fre leuk :) zoals jij het allemaal beschrijft op je blog. Spannend allemaal,maar zoals ik uit je verhaal opmaak heel leuk en gezellige collega' 's en time fly's :))
    Heel veel liefs & dikke kus Emmy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ik ben een negentien jarige, BDK-MER student uit Nuenen die vijf maanden stage loopt in London. Ik loop stage bij een PR-Agency. Ik wil graag jullie allemaal mee laten genieten van de DO's and DON'T'S in London. Daarnaast wil ik jullie ook vertellen over mijn dagelijkse werkzaamheden etc op mijn stageplek. Veel lees plezier! Love, Fred

Actief sinds 05 Aug. 2014
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 11568

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 23 Januari 2015

Buitenlandse stage - Londen

Landen bezocht: