Just met my new Japanees roommate! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Frederiqueasanintern - WaarBenJij.nu Just met my new Japanees roommate! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Frederiqueasanintern - WaarBenJij.nu

Just met my new Japanees roommate!

Door: Frederique

Blijf op de hoogte en volg

31 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Goedemiddag allemaal!

Ik ben zojuist verhuisd naar een kamer twee verdiepingen lager. Deze deel ik met een Japanse genaamd Miyanou, of iets dergelijks, het Engels wat zij sprak was heel heel heel gebrekkig. Maar goed ze maakte nog geen foto's van mijn blonde haren dus dat was mooi :).
In dit appartement wonen naast Miyanou nog twee chinezen, een meisje uit Rusland en een Braziliaan. Ze waren allemaal echt super aardig, dus de aankomende twee weken zit het wel snor! Momenteel is het hier 12.30, en ga ik zo naar Hyde Park. Het grootste park van Londen, het schijnt dat er van alles te beleven valt dus dat willen we dan natuurlijk even zien. Morgen gaat het echte werk beginnen, dan is het maandag en gaat m'n stage van start! Ik ben niet heel erg zenuwachtig, maar dat komt later op de dag nog wel!
ik wens jullie allemaal een hele fijne zondag, hopelijk is het in Nederland net zo'n mooi weer als hier in Londen (20 graden met zon:))!

Dikke kus!

  • 03 September 2014 - 08:55

    Crissy:

    Hoi Fréderique,

    Wat leuk om te lezen! Ik ben super benieuwd wat je vond van Hyde Park en hoe je stage bevalt. Heb je leuke collega's? Nog een super fijne tijd gewenst!

    Groetjes Crissy.

  • 03 September 2014 - 21:20

    Erik:

    Hoi Frederique,

    Lekker internationaal appertementencomplex heb je. Zit je nou met Miyanou in 1 kamer, dat je daar twee bedden in hebt en zo?

    Jammer dat het niet alleen maar vakantie is, maar dat je ook mag werken! waarschijnlijk ben je zo moe, dat je geen energie meer hebt voor je blog. we volgen het wel hoor! Erg leuk om te lezen hoe jou het eerste weekend is vergaan.

    Hoe i t eten daar? fish'n chips? lekker he met smeuiige doperwtenprak. Ben je al bij de HMV in Oxf Str.geweest? Vooral boven ontzettend veel CD's.
    En al met de trap bij covent garden uit de metro gekomen? topsport
    We zijn ook benieuwd hoe de stage je bevalt.

    Groetjes van ons uit Asen


  • 04 September 2014 - 09:34

    Frederique:

    Hoi!

    Ja ik zit met haar op 1 kamer, wel een hele grote kamer dus dat is fijn!.
    Ik wilde morgen een blog schrijven over de hele week omdat alle dagen en mijn indrukken erg verschillend waren.
    Nee heb ik nog niet gehad Erik! Misschien dit weekend wel!
    Groetjes aan iedereen,

    Frederique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ik ben een negentien jarige, BDK-MER student uit Nuenen die vijf maanden stage loopt in London. Ik loop stage bij een PR-Agency. Ik wil graag jullie allemaal mee laten genieten van de DO's and DON'T'S in London. Daarnaast wil ik jullie ook vertellen over mijn dagelijkse werkzaamheden etc op mijn stageplek. Veel lees plezier! Love, Fred

Actief sinds 05 Aug. 2014
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 11601

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 23 Januari 2015

Buitenlandse stage - Londen

Landen bezocht: