Voorbereidingen stage Londen deel 2 - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Frederiqueasanintern - WaarBenJij.nu Voorbereidingen stage Londen deel 2 - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Frederiqueasanintern - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen stage Londen deel 2

Door: Fréderique

Blijf op de hoogte en volg

15 Augustus 2014 | Nederland, Nuenen

Zo, gister was het dan eindelijkzo ver, mama en ik zijn een dagje naar Londen geweest om mijn collega's op mijn stage te ontmoeten en mijn toekomstige huis mogen bewonderen...

Het was een hele drukke dag, om 08:00 Nederlandse tijd stapten mijn moeder en ik het vliegtuig in, om vervolgens om 08:25 Engelse tijd, te landen op het Engelse grondgebied. Ik had er zin in, maar was ook bang.. wat als het tegen zou gaan vallen?
Gelukkig gebeurde dat helemaal NIET. Allereerst brachten we een bezoek aan The Amazing PR, een public relations bureau gevestigd in het hart van Chelsea, het bureau waar ik stage ga lopen.
Het was een huis met een heleboel (volgens mij wel heel gezellige) meiden!
Zo attent als wij Nederlanders zijn, had ik op Eindhoven Airport nog snel een souverniertje gekocht (én néé niet om te slijmen ;)). Het was een busje met stroopwafels! Deze was beschilderd met delfsblauwe tekeningen van windmolens en klompen, "Wauw That's Fab!" was de eerste reactie die ik kreeg.

Na deze prettige ontmoeting en nadat mijn moeder gerustgesteld was over het feit dat ik dáár in ieder geval goed zou zitten, vervolgenden wij onze dagtour naar mijn kamer. En pff wat een klere end, ik was even vergeten dat de underground zo enorm veel trappen had... Ook kwam ik er achter dat ik de route had uitgestippeld voor een verkeerd adres, stupid me.
Dus, moest ik wel even op de WiFi om een nieuwe route uit te stippelen, gelukkig zit in Londen om de 500 meter een Mac-Donalds, dus dan maar daar even een broodje eten en gratis WiFi'en. Tot mijn grote verdriet, deed deze WiFi het niet! Dus dan maar op mijn Eigen internet het gaan zoeken en ja hoor, we hadden het binnen no-time gevonden!

Ongeveer 500 meter van Oxford Circus, was het studentenhuis, genaamd Rathbone place, waar ik drie weken zou verblijven. Heerlijk in hartje Londen, Top! We kregen een rondleiding en ik (was) en ben nog steeds er van in mijn nopjes. Het was groot, mooi en zo schoon!
Ik zal drie weken verblijven in dat studentenhuis, En ik deel een kamer... met een Japanse (Nihou!). Maar goed, dat is misschien wel heel goed voor mijn Netwerk en mijn Japans ;).
Daarna verkas ik naar een studentenhuis een aantal blokken verderop, naar de Southbank Place, daar krijg ik mijn Eigen kamer en deel ik de badkamer met één iemand anders, super chill dus! De reden hiervoor is, dat ik mij had eigenlijk opgegeven had voor het Southbank house, maar deze dan nog niet beschikbaar is. Ikga dus in twee huizen wonen.

Na het bezoek hebben mama en ik nog even wat rondgewandeld door de enorme winkelstraat. Ik ben zo blij dat alles goed is verlopen, nu wordt alles ineens echt werkelijk... Looking forward!

Keep you posted!

Frederique

Oh en een tip: ALTIJD EEN PARAPLU IN JE TAS! Wij liepen door de stad en het begon te regenen en iedereen haalde een paraplu uit de tas. Dat is dus een echt een must-must-musthave voor een dag/weekendje/weekje Londen!

  • 15 Augustus 2014 - 15:00

    Danilla:

    Hey moppie!
    Wist niet dat je nu al zou gaan! Gelukkig is alles geregeld en bevalt het je. Stiekem toch wel een beetje jaloers haha.
    Veel plezier in Londen!!

    xxx Danilla

  • 15 Augustus 2014 - 15:24

    :

    Hee Danill!
    Oeps, heb ik niet goed vermeld.. ben alweer terug! Ga 27/28 augustus écht!
    Heel veel succes bij Opel he! We spreken elkaar!
    Dikke kus!

  • 15 Augustus 2014 - 16:36

    Diana Borghs:

    Lucky you!
    Super dat je dit kan meemaken! Go for it!X

  • 15 Augustus 2014 - 22:12

    Marleen Stuut:

    Ha Lieverd heel veel succes in Londen. Ben trots op je Blijf je volgen. Veel succes. Gaat beslist lukken.
    Liefs Marleen

  • 19 Augustus 2014 - 11:18

    Fréderique:

    Hoi Marleen en Diana!!

    Dankjewel! Leuk dat jullie me blijven volgen!

    Je hoort van me,

    knuffel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ik ben een negentien jarige, BDK-MER student uit Nuenen die vijf maanden stage loopt in London. Ik loop stage bij een PR-Agency. Ik wil graag jullie allemaal mee laten genieten van de DO's and DON'T'S in London. Daarnaast wil ik jullie ook vertellen over mijn dagelijkse werkzaamheden etc op mijn stageplek. Veel lees plezier! Love, Fred

Actief sinds 05 Aug. 2014
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 11556

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 23 Januari 2015

Buitenlandse stage - Londen

Landen bezocht: