Voorbereidingen treffen stage deel 1 - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Frederiqueasanintern - WaarBenJij.nu Voorbereidingen treffen stage deel 1 - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Frederiqueasanintern - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen treffen stage deel 1

Door: Fréderique

Blijf op de hoogte en volg

05 Augustus 2014 | Nederland, Nuenen

Zo, ik ben weer thuis van twee onvergetelijke weken in Cuba. Eindelijk kan ik de rijst met kip, vis, beef of varken weer inruilen voor een bord met aardappelen en broccoli. Daar heb ik echt naar verlangd zeg, netzoals; de filet american en de Optimel.
Maar ook betekent thuis komen, het hoofdstuk: "Voorbereidingen treffen voor de stage in Londen" echt van start laten gaan.

Er moet namelijk nog heel, heel, heel erg veel gebeuren. Allereerst een woonruimte vinden... volgende week donderdag (14 augustus) ga ik naar Londen om een aantal huizen te bekijken. Echter, heb ik pas één huisje op dat lijstje staan.
Daarnaast moet ik nog inkopen doen, mijn telefoonnummer veranderen, al heel wat informatie verzamelen voor mijn project, mijn collega's op mijn stage nog ontmoeten, leerdoelen vaststellen, mijn Engels nog bijspijkeren (mijn Engels is niet zo goed) en een bankpas aanvragen etc etc.
Er is dus nog heel wat werk aan de winkel voordat ik echt kan starten en de tijd begint te dringen!

Maar jongens, ik hoop dat jullie mij blijven volgen als ik eenmaal in Londen zit.

Voor nu, geniet allemaal nog van jullie vakantie!

Liefs, Fréderique

  • 05 Augustus 2014 - 21:53

    Diana Borghs:

    Goed bezig Frederique! Geen stress voor jou...genoeg kwaliteiten! Ik blijf je volgen, kei leuk!
    Heel veel succes met de voorbereidingen, maar see you soon! X Diana

  • 11 Augustus 2014 - 18:51

    Yvon Blankendaal:

    Ik ga je volgen Frederiquexxx

  • 12 Augustus 2014 - 11:53

    Fréderique:

    Jeeh dankjewel! :) Ik heb er echt super veel zin in! Liefs xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ik ben een negentien jarige, BDK-MER student uit Nuenen die vijf maanden stage loopt in London. Ik loop stage bij een PR-Agency. Ik wil graag jullie allemaal mee laten genieten van de DO's and DON'T'S in London. Daarnaast wil ik jullie ook vertellen over mijn dagelijkse werkzaamheden etc op mijn stageplek. Veel lees plezier! Love, Fred

Actief sinds 05 Aug. 2014
Verslag gelezen: 409
Totaal aantal bezoekers 11605

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 23 Januari 2015

Buitenlandse stage - Londen

Landen bezocht: