Hello nice to see you too! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Frederiqueasanintern - WaarBenJij.nu Hello nice to see you too! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Frederiqueasanintern - WaarBenJij.nu

Hello nice to see you too!

Door: Frederique

Blijf op de hoogte en volg

21 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hello everyone!

How are you guys doing? Met mij gaat het goed!
Zit momenteel met een vriendinnetje in de Starbucks aan school te werken, leuke bezigheid zo op de hele zondagmiddag...

Het weekend was leuk, vrijdag was ik echt mega moe en wilde ik echt optijd naar bed MAAR m'n vrienden hadden me weer overgehaald. Dus zaten we gezellig om 08PM te all-you-can-eat'en een super leuk tentje in King's Cross. Heerlijk! Veel beter dan de vette happen van de wok bij ons in Nederland. Daarna zijn we met een volle buik naar KOKO-club geweest in Camden. Nou dat zag eruit, een enorm theater omgebouwd tot club! Echt heel vet, en heel duur... Je betaalt zo zes euro voor een wijntje, dus goed indrinken voordat je er naar toe gaat, is wel handig. Echter, heb ik het feest om 02.30 al moet vertalen omdat MAMAAA kwam de dag erna!

En om 10 uur stond ik daar dan, voor de Nike store te wachten en voila geen vijf minuten later was mama daar ook :). Nou, het weerzien, zelfs na drie en een halve week, was best emotioneel.
We hebben een heerlijke moeder-dochter gehad, lekker geshopt, gewandeld, gegeten, gekletst, gelachen en vooral bijgepraat! Ook is mijn voorraad kast weer lekker aangevuld met Beschuit, hagelslag en stroopwafels. En is mijn kamertje weer wat opgefleurd met nieuwe fotolijstjes van mijn lieve vriendinnies en familie.
Jammer dat mama om 07.15 de bus weer naar Nederland moest hebben, maar goed beter iets dan helemaal niets.
Ook daarna had ik het wel moeilijk, op een of andere manier komt huis dan toch wel weer dichtbij en weet je dat je hier soms toch iets mist... Maar goed, sterk zijn en weer gaan met die banaan!

De afgelopen week op stage was druk, erg druk. Veel request's geschreven, e-mailtjes gemaakt, de social-media kanalen bijgehouden en updates gedaan (dat klinkt minder druk dan 't werkelijk was!). EN dan ook nog die vreselijke verhuizing.. Heb ook weinig tijd gehad voor mijn schoolonderzoeken, maar dat probleem is vandaag voor de helft opgelost aangezien ik vandaag wel veel gedaan heb! Proud of myself!

Aankomende week wordt het weer lekker druk verwacht ik zo.. Maar hoe dat is verlopen horen jullie volgende week wel weer van me :).

Voor nu, fijne zondag nog en geniet allemaal nog even van het feit dat AJAX de KLASSIEKER heeft GEWONNEN in de KUIP!!!!!!
Oh en speciaal voor mijn lieve vriendinnetje Danique, die vandaag de magische leeftijd van NEGENTIEN heeft bereikt, hele fijne dag nog toegewenst!

Lieve groetjes en knuffels uit London

Frederique xxxx

  • 22 September 2014 - 03:28

    Paul J.K.:

    Lieve Fred,

    Helemaal leuk en te gek die moeder van jou even over naar London! Het is nu almost 03.30 PM en moet even een werkstukje afmaken voor ik naar...... je raad het al, Eindhoven afreis. Fijn dat je een tent hebt gevonden waar het eten beter is als in de wok. Die zijn er in England niet zoveel dus is het ook niet vreemd als je dat met de prijs van de drank moet compenseren.
    Geniet er nog even van in London, de weken vliegen voorbij en voor je het weet ben je terug op de Lobroeck.
    Ik zal proberen Marian over te halen over even een dagje met je mama over te steken. Dat is vast veeeel leuker dan een bezoekje van je oude oompje.
    Liefs en doe voorzichtig! Paul.

  • 22 September 2014 - 22:27

    Ann Van Der Kruk:

    Hé Frédérique, gezellige leesstof! Door Nell was ik al op je blog geattendeerd en had al hele stukken gelezen Maar gisteren kwam er een mailtje van la mamaa en zo zat ik weer een paar minuutjes in Londen.
    Die 'all you can eat' lijkt me wel wat.... hou je taai... liefs, tante Anneke

  • 06 Oktober 2014 - 21:25

    Erik:

    Hoi frederique,

    Dank voor je kaartje, leuk om weer iets uit Londen te zien!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ik ben een negentien jarige, BDK-MER student uit Nuenen die vijf maanden stage loopt in London. Ik loop stage bij een PR-Agency. Ik wil graag jullie allemaal mee laten genieten van de DO's and DON'T'S in London. Daarnaast wil ik jullie ook vertellen over mijn dagelijkse werkzaamheden etc op mijn stageplek. Veel lees plezier! Love, Fred

Actief sinds 05 Aug. 2014
Verslag gelezen: 342
Totaal aantal bezoekers 11553

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 23 Januari 2015

Buitenlandse stage - Londen

Landen bezocht: