Tweeduizendvijftien, hier kom ik! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Frederiqueasanintern - WaarBenJij.nu Tweeduizendvijftien, hier kom ik! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Frederiqueasanintern - WaarBenJij.nu

Tweeduizendvijftien, hier kom ik!

Door: Frederique

Blijf op de hoogte en volg

06 Januari 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Zes januari 2015! Mijn eerste reisverslag van het (inmiddels niet meer zo) nieuwe jaar. Mijn eerste dagen in 2015 waren echter nog niet zo heel spectaculair, desalniettemin heb ik wel een super oudjaarsdag en nieuwjaarsnacht gehad. Eerst heb ik heerlijk gegeten met Lieve en twee Nederlandse vriendinnen van Lieve, Lotte en Nadie. Na een snelle maaltijd en ons opgetut te hebben, zijn we naar Embankment gegaan. We hadden namelijk kaartjes voor het vuurwerkspektakel van The UK, ‘The fireworks at The London EYE’! Dat is wel weer wat anders dan vuurwerk in Nederland haha, we moesten er dan ook al rond half acht zijn. Waar we niet over na hadden gedacht was om ook drinken en eten mee te nemen, wat resulteerde in het feit dat Lieve en ik ongeveer een uur voor het enige kleine eetcafeetje dat er was, in de rij hadden gestaan. Maar dat mocht de pret niet drukken, iedereen was erg vrolijk (of course) en zo ook wij. Uren hebben we gedanst in de kou voordat de klok 12 uur sloeg en het vuurwerk los barstte. Het was echt adembenemend. Tien minuten lang stond iedereen het vuurwerk te filmen en wanneer het dan afgelopen was, gaven we elkaar drie kussen en een knuffel.
Best gek trouwens, dat het bij ons een uur later 2015 was dan bij jullie, in Nederland.

The Day After, was ik dus ziek… maar goed, dat zat er natuurlijk ook al aan te komen. Dus de afgelopen week heb ik lekker rustig aan gedaan, vooral veel uren met Lieve in de Starbucks aan school en onze website gewerkt, wezen sporten en vooral genoten van een weekje niets doen.

Moest ook wel, want wat keek ik tegen gister, maandag dus, op zeg! Ik had er echt, geen zin meer in, in stage dan. Weet niet of meer mensen last hadden van deze opstart dag?
Uiteindelijk viel het natuurlijk hartstikke mee en met de gedachte dat ik daar nog maar zeven dagen stage hoef te lopen, heb ik dan ook zeker niks te klagen.
Want jeetje, wat is de tijd hard gegaan!

Toen ik trouwens gister thuis kwam, werd ik aangenaam verrast door het arriveren van een nieuwe kamergenote. Anastasia komt uit Moskou, Rusland en blijft hier tot midden april. De eerste kamergenoot die langer hier in Londen blijft, dan dat ik doe, ook weer zoiets geks. Ze is wel heel erg aardig, wat gelukkig weer scheelt voor mij.
Maar goed het echte leven is dus weer begonnen! Vanavond weer naar de sportschool, morgen weer naar stage en voor de rest weer lekker Londen bekijken, genieten van de leuke mensen hier maar vooral de laatste weken koesteren, want over achttien(!) dagen is het dan alweer zo ver…

See you soon guys :),

Liefs,

Frederique

P.S. voor alle mensen die ik nog geen gelukkig, gezond en liefdevol 2015 heb gewenst - bij deze, een super 2015!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ik ben een negentien jarige, BDK-MER student uit Nuenen die vijf maanden stage loopt in London. Ik loop stage bij een PR-Agency. Ik wil graag jullie allemaal mee laten genieten van de DO's and DON'T'S in London. Daarnaast wil ik jullie ook vertellen over mijn dagelijkse werkzaamheden etc op mijn stageplek. Veel lees plezier! Love, Fred

Actief sinds 05 Aug. 2014
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 11562

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 23 Januari 2015

Buitenlandse stage - Londen

Landen bezocht: