Nieuwe ronde, nieuwe kansen. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Frederiqueasanintern - WaarBenJij.nu Nieuwe ronde, nieuwe kansen. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Frederiqueasanintern - WaarBenJij.nu

Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Door: Frederique

Blijf op de hoogte en volg

30 December 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Zo… deze blog is alweer mijn laatste van dit jaar, want over 48 uur is het alweer 2015.

Als ik terug blik op 2014 zie ik heel veel mooie en natuurlijk minder mooie momenten. Voor mij persoonlijk was 2014 een heel spannend en leerzaam jaar.

Maar goed, ik heb geen zin om terug te blikken want als je me kent dan weet je wel wat ik zo allemaal gedaan heb ik 2014.
Ik wil wel graag heel kort terug blikken op de afgelopen week! Heb echt een super weekje gehad in Nederland met (bijna) alle mensen die er toe doen in mijn leven.
Heb de afgelopen week ook heerlijk Nederlands eten voorgeschoteld gekregen, onder andere papa's hutspot, papa's lasange (dat is niet Nederlands, maar zijn manier van maken die miste ik), papa's stoofpeertjes, heerlijke verse broodjes met nog betere filet american, frikandellen en natuurlijk carpaccio, hert en kalkoen tijdens het kerst diner.
En ik heb ook genoten van de tijd met mijn familie, vrienden en vriendinnen en vriend! Het was top, wil jullie daar ook nog even voor bedanken.

Het afscheid gister op het vliegveld met mama viel me dan ook weer erg zwaar en ik ben een beetje op een punt dat ik denk van, het is mooi geweest, het is te lang. Ik had er dan ook echt geen problemen mee gehad wanneer ik langer in Nederland zou (moeten) blijven. Maar goed, over 23 dagen is Lotte hier weer en Sabine over 24 dagen en dan ben ik over 25 dagen weer lekker in het Nuenense.

Het was voor mij vanmorgen dan ook best wel even schrikken toen ik wakker werd in mijn Londense kamertje; ik dacht huh waar ben ik.. oh ja, niet meer thuis.

Helaas moet ik de oliebollen en/of de appelbengeis missen morgen, maar jullie gelukkig niet! Ik wil jullie daarom allen een hele gezellige jaarwisseling wensen en een gezond, liefdevol maar bovenal spetterend 2015.
Jullie horen volgend jaar weer van me, ik ga nu eerst lekker nog even genieten van een weekje zonder stage in Londen.

Liefs,

Frederique

  • 30 December 2014 - 23:06

    Esmee:

    Tot snel moppie! Top dat je er was!

  • 01 Januari 2015 - 01:16

    Erik:

    Happy new year Frederique!

  • 01 Januari 2015 - 08:45

    Anneke:

    Gelukkig Nieuwjaar meisje... nog ff genieten van Londen!(t.) Anneke

  • 02 Januari 2015 - 13:57

    Marleen Stuut:

    Hoi lieverd

    de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. En ngg maar 23 nachtjes slapen en dan weer in Nuenen.

    Nu gaat het vlug hoor als je maandag weer aan je stage begint.

    Liefs Marleen en Johan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ik ben een negentien jarige, BDK-MER student uit Nuenen die vijf maanden stage loopt in London. Ik loop stage bij een PR-Agency. Ik wil graag jullie allemaal mee laten genieten van de DO's and DON'T'S in London. Daarnaast wil ik jullie ook vertellen over mijn dagelijkse werkzaamheden etc op mijn stageplek. Veel lees plezier! Love, Fred

Actief sinds 05 Aug. 2014
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 11564

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 23 Januari 2015

Buitenlandse stage - Londen

Landen bezocht: