Take me to church - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Frederiqueasanintern - WaarBenJij.nu Take me to church - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Frederiqueasanintern - WaarBenJij.nu

Take me to church

Door: Frederique

Blijf op de hoogte en volg

16 December 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hai Jongens,

Het is weer dinsdag dus ga ik jullie weer 5 minuten vermaken met het lezen van wekelijkse mijn blog!

De afgelopen week ging heel traag, ik denk dat dit kwam door het feit dat ik afgelopen week een erg korte week heb gehad! Maar goed, ik heb op stage erg veel gedaan, veel met de XMAS posts voor de blog bezig geweest en ja dat is een heel karwei. Ook ben ik eindelijk goed op weg met m'n project, wat echt heel lang geduurd heeft.. Het is gewoon zo druk op het werk en buiten het werk om! Ik wil gewoon echt genieten van mijn tijd hier (dat doe ik ook zeker) en daarom is het combineren af en toe een beetje lastig..

Maandagavond heb ik na t sporten voor de laatste keer met Lindsey en Carlee wat gedronken, Carlee ging vrijdag namelijk alweer back 2 the VS!

Dinsdagavond ben ik samen met het hele Amazing PR team naar La Soiree geweest! Dat is een echte aanrader voor de mensen die in de aankomende weken nog naar Londen komen. Het is een circus maar dan anders, met cabaret, dansers, mensen die in de trapeze hangen, volwassen mannen in blauwe konijnenpakken en ga zo nog maar even door. Echt heel erg leuk.

Donderdagavond ben ik met mn lieve vriendinnen naar Bavarian Village op WinterWonderLand geweest. Een soort Oktoberfest is het, waar dus zoals verwacht, ook erg veel Nederlanders aanwezig waren. Hier ben ik samen met mn vriendinnies zaterdag en ook zondag aanwezig geweest!

Het weekend was weer erg vermoeiend, maar wel mega leuk.
Zaterdagochtend eerst gesport en daarna ben ik samen met Lieve op zoek gegaan naar een heerlijk foute kersttrui! En ja daar ben ik zeker voor geslaagd. En daar heb ik gelijk ook plezier van gehad,want om 4 uur stonden we bij Chipotle. Voor de mensen die niet weten wat Chipotle is: Dat is een GEZOND Amerikaans fastfood restaurant! Je kunt er burrito's bestellen met rijst, kip, beans alles kan er in! Normaal kost zo'n wrap rond de 8GBP MAAR als je een kersttrui aan had, kreeg je m gratis! Samen met ook Lindsey zijn we daar heen gegaan en hebben we genoten van deze heerlijke aanbieding.
Daarna was het Winterwonderland tijd om vervolgens te eindigen op de schaatsbaan bij het National History museum.
Samen met Lieve en Fem hebben we een uurtje rondjes geschaatst om een enorme kerstboom. Het was wel weer even wennen, maar ik ben niet gevallen. Na het schaatsen, zijn we nog bij Vapiano's wezen eten.
Dat is ook echt een aanrader guys!
Een Italiaans restaurant waar je je Eigen pasta kunt maken en waar je natuurlijk ook Pizza kunt bestellen.

Zondagochtend stond in het teken van school en onze website. Samen met Lieve heb ik tot 3 uur in de Starbucks gezeten om vervolgens naar The XFACTOR finale te gaan. Helaas pindakaas, hier zijn we echter niet geweest.
Ik zal het even uitleggen.

In Engeland is het normal dat je voor shows die op TV worden uitgezonden GEEN geld hoeft te betalen. Je kunt je aanmelden en dan krijg je dus een berichtje of je mag komen of niet. Lieve had dit voor ons gedaan en zij kreeg vorige week dan ook het bericht dat we mochten komen.
ECHTER, moet je ruim van te voren je ticket OPHALEN! Ze geven namelijk 10.000 tickets weg voor de ongeveer 5.000 plaatsen die beschikbaar zijn, erg vervelend dus...
Wij waren dus te laat en de mensen bij de Bali van de XFACTOR konden niks meer voor ons doen.. Dus ja dan zit er natuurlijk niks anders op dan gezellig naar Winterwonderland gaan.

Het was dus mn weekendje wel.

Gister, Maandag 15-12 dus, was ik nogal moe. Eigenschuld dikke bult, maar de dag was maar kort. Althans, op kantoor want om 5 uur warden wij (de collega's en ik) verwacht in een church op Sloane Square (10 minuten vanaf ons kantoor). We gingen helpen bij de Caroll Service. Dit was een event om geld in te zamelen voor het geode doel, wat hier was: Honden opleiden die mensen die niet alles meer kunnen, kunnen helpen. Zoals de was in de wasmachine stoppen etc.
Er was dus ook een soort kerst mis georganiseerd.
Gelukkig hadden we het programma, want naturlijk alles was in het Engels. Ik schaamde me best wel een beetje, voor het feit dat ik niet alle liedn gebeden mee kon bleren. Dat begon bij het 'onze vader' gebed. Het enige zinnetje wat ik ervan hkende was: 'Give us daily bread' - geef ons dagelijks brood.

Maar goed dat ook weer gehad en nu ga ik heel hard aan school werken.

Hele fijne dinsdag allen nog, success deze week en ik spreek jullie.

Liefs

Frederique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ik ben een negentien jarige, BDK-MER student uit Nuenen die vijf maanden stage loopt in London. Ik loop stage bij een PR-Agency. Ik wil graag jullie allemaal mee laten genieten van de DO's and DON'T'S in London. Daarnaast wil ik jullie ook vertellen over mijn dagelijkse werkzaamheden etc op mijn stageplek. Veel lees plezier! Love, Fred

Actief sinds 05 Aug. 2014
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 11544

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 23 Januari 2015

Buitenlandse stage - Londen

Landen bezocht: