Get the London look! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Frederiqueasanintern - WaarBenJij.nu Get the London look! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Frederiqueasanintern - WaarBenJij.nu

Get the London look!

Door: Frederique

Blijf op de hoogte en volg

18 November 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Het is weer dinsdag, a.k.a wasdag a.k.a. sportdag a.k.a. fred schrijft haar blog dag a.k.a. ik moet aan school werken a.k.a. uitslaapdag.

Momenteel ben ik aan het wachten op mijn stokbroodjes uit de oven. Er is weer nieuwe (Royale v/d ruijter) hagelslag binnen gekomen, dus ik mag weer lekker broodjes gaan eten. Afgelopen weekend waren namelijk mijn lieve vriendin Lotte en vriend Steven op bezoek.

Van te voren, hadden we even een goede planning gemaakt. Na tien keer de Big Ben te hebben gezien, geloof ik dat ook wel dus wilde ik graag leuke dingen gaan doen die ik zelf ook nog niet had gedaan. Bijvoorbeeld De bekende hondenraces in Wimbledon. Dat was echt een belevenis, in een stadion ergens achteraf rende in iedere ronde 5 honden tegenelkaar. De winnaar won elke keer een bedrag van iets van 80GBP, MÁÁR daar ging het natuurlijk niet om. Mensen wilde op deze hondengokken. Zelf probeerde wij ook op de honden te gokken, door te zeggen: ‘’Okay, als wij deze goed hebben dan zetten we ook iets in.” Wat dus heeft geresulteerd in het feit dat wij niks hebben ingezet. Alle honden renden achter een konijntje aan, geen echte natuurlijk ookal zag ie er wel zo uit. Maar met konijnengeur, dus het was best geinig. Maar goed, na vijf races heb je het ook wel gezien dus zijn we weer lekker naar huis gegaan.


Naast deze hondenraces wilde ik ook graag in de Emirates Air Line. Dit is een kabelbaan in het zuidoosten van London. Deze kabelbaan is gebouwd vanwege de Olympische spelen, zo konden de sporters sneller van punt A naar B. Dus wij zijn op een mistige zondagmorgen ook maar in deze kabelbaan gestapt. Voor maar 3 pond kon je oversteken, was erg leuk! Het leek echt op een skikabelbaan. De kabelbaan was helaas wel een beetje kort, maar één kilometer lang dus tien minuten later stonden we alweer aan de andere kant van de Thames. Daarnaast was deze kabelbaan geplaatst in het industriedeel van London, dus zagen we enorme vuilnishopen etc etc. Ook konden we niet echt ver kijken, want ja, het was mistig.
Naast deze activiteiten hebben we ook op zondag nog Nederland gekeken! Nederland – Letland, in De Hems (heb ik vast wel eerder over verteld), zaten wij met nog 100 andere Nederlanders te genieten van het goalen festijn. Dus zo gezegd was dit weekend weer erg geslaagd. Natuurlijk zijn we ook naar de Bigben etc. geweest maar ondertussen weten jullie wel hoe dat is.

Ik had trouwens aan Steven gevraagd of hij chocolade letters mee wilde nemen voor mijn collega’s. Op stage zijn wij verzot op chocolade en een letter met je eigen naam hadden ze nog nooit gezien… Dus ik gisteren die chocoladeletters geven, blij dat zij er mee waren joh! Ze vonden het prachtig en de chocolade heerlijk. Echt fijn dat je sommige mensen nog echt zo blij kan maken met zo iets!

Ik haal ondertussen mijn broodjes uit de oven guys….

Ben ik weer, afgelopen week op stage was wel prima. Er zijn niet echt bijzondere dingen gebeurd, dus gewoon een lekkere chille week. De dagen gaan hier echt trouwens zo snel, word je echt bang van… Zit hier alweer bijna 3! Maanden. En de aankomende twee maanden zitten ook al bijna vol gepland! Pfoeh.
Ik zit even te denken wat ik afgelopen week voor bijzonderheden heb gedaan naast mijn stage.. ohja, Fem was jarig. Samen met Jan en Michelle hebben we gezellig drankjes gedaan en zijn we naar de kroeg geweest om mevrouw haar 20ste BIRTHDAY in te luiden! Ook zijn Lieve en ik ELKE dag naar de Gym geweest afgelopen week.

Aankomende week wordt nog erg druk, iedere avond nog sporten en we moeten ook nog uit. En zaterdag brengen we een bezoekje aan de stad van Louis & Daley, waar ik ook echt veel zin in heb. Daarnaast gaan we ook nog een kijkje nemen bij de ijsbanen, hiephoi CHRISTMAS is coming!

Ik spreek jullie volgende week guys.

See ya,

Kiss,

Fred

  • 18 November 2014 - 17:34

    Nell:

    Frederique wat heb je het heerlijk. Geweldig joh! Ik geniet zo van je verhalen, ik ben echt een beetje jaloers en zou willen dat ik net zo jong was als jij! Je oude tante - Nell.

  • 23 November 2014 - 22:17

    Erik:

    hoi frederique

    superleuk wat je allemaal weer hebt gezien en gedaan, de honenrace zeg

    groet
    Erik en tineke en Viktor

    ps. kon je het bierflesje niet meer vasthouden op de towerbridge?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ik ben een negentien jarige, BDK-MER student uit Nuenen die vijf maanden stage loopt in London. Ik loop stage bij een PR-Agency. Ik wil graag jullie allemaal mee laten genieten van de DO's and DON'T'S in London. Daarnaast wil ik jullie ook vertellen over mijn dagelijkse werkzaamheden etc op mijn stageplek. Veel lees plezier! Love, Fred

Actief sinds 05 Aug. 2014
Verslag gelezen: 322
Totaal aantal bezoekers 11547

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 23 Januari 2015

Buitenlandse stage - Londen

Landen bezocht: