Live Life and Love London! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Frederiqueasanintern - WaarBenJij.nu Live Life and Love London! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Frederiqueasanintern - WaarBenJij.nu

Live Life and Love London!

Door: Frederique

Blijf op de hoogte en volg

11 November 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

He lieve lezers,

Hier weer even een berichtje uit LDN. Inmiddels staat de (kerst)verlichting op Oxfordstreet aan, wat eveneens betekent dat de koude donkere maanden er aankomen.. En dat klopt wel, want als het hier donker wordt (rond 16.00 begint het hier al te schemeren) is het meteen bar koud. Dus, de winterjassen mogen weer uit de kast! Dit is dus het een antwoord voor alle mensen die de aankomende weken London bezoeken en zich afvragen, moet ik een winterjas mee? JA. Als je niet met een verkoudheidje terug wilt komen, is dat wel zo handig.

Het dagelijks leven is hier nog steeds goed, samen met Lieve sport ik zo’n vijf keer per week bij de local (EASY)gym (die gelukkig maar op drie minuten afstand van mijn kamer is). Dus in shape blijven we wel. Ook op stage gaat alles goed, samen met mijn lieve collega’s kom ik alle dagen goed door! Het is nog steeds wel aanpoten en ook vrees ik er al erg voor dat ik in tijd nood ga komen met mijn project. Maar we blijven lekker positief dus ook dat deel komt vast goed.

Trouwens, ook mijn nieuwe roommate is aangekomen, ze komt uit Italië en nu mogen jullie drie keer raden hoe ze heet… Federica! Ik ken haar nog niet erg goed, daarnaast kan ze zichzelf ook niet verstaanbaar maken wat ook best vervelend (voor haar) is. Maar goed, zij zit hier 6 weken om Engels te leren dus daar zal vast een verbetering in komen.

Wat uitgaan betreft was het afgelopen week ook weer goed, woensdag ben ik samen met Willem, Ilse en Lieve naar Oneills gegaan. Van te voren nog wat goedkope cocktails gedronken bij the Montyke Pyke en daarna lekker naar goede bandjes geluisterd in die gezellige pub/club in China Town. Donderdagavond was het weer de eerste donderdag van de maand, dus tijd voor NL-borrel. Het was de eerste NL-borrel waar ik naar toe ben gegaan. Maar ook dat was gezellig en uiteindelijk waren we weer beland in Oneills. Vrijdag was ik dus moe en helaas ook de enige intern op het werk. Carlee heeft op vrijdags vrij en Lindsey zat lekker pizza te eten in Italie. Good life!
De rest van het weekend heb ik vooral lekker gechilled met vrienden, wat is het leven toch fijn zo.

Vandaag had ik helaas even een dipje, op een of andere manier is dat wel vaker op dinsdagen... maar goed dat hoort er af en toe ook bij en op dit moment ben ik daar alweer over heen. TROUWENS ik zit hier nu al bijna 11 weken guys, gosh time flies. Nog iets meer dan 70 dagen en ik woon weer in Nuenen. Best gek als ik daar toch zo over na denk.

Kortom, alles gaat hier nog steeds priem. Trouwens, als jullie nog vragen of opmerkingen hebben laat het me dan altijd weten he. Ik ben graag bereid om mensen te helpen met het zoeken naar een goede stageplek/huis/alles. Zelf heb ik toen erg weinig begeleiding gehad, dus ik wil iedereen graag helpen.

Nou tot volgende week jongens, wanneer ik jullie ga vertellen over mijn belevenissen met mn lieve vriendinnie Lotte die mij A.S. weekend komt opzoeken en Steven die gezellig mee komt.

Speak soon,

Love,

Fred

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ik ben een negentien jarige, BDK-MER student uit Nuenen die vijf maanden stage loopt in London. Ik loop stage bij een PR-Agency. Ik wil graag jullie allemaal mee laten genieten van de DO's and DON'T'S in London. Daarnaast wil ik jullie ook vertellen over mijn dagelijkse werkzaamheden etc op mijn stageplek. Veel lees plezier! Love, Fred

Actief sinds 05 Aug. 2014
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 11550

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 23 Januari 2015

Buitenlandse stage - Londen

Landen bezocht: