Het is weer tijd voor STAMPPOT! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Frederiqueasanintern - WaarBenJij.nu Het is weer tijd voor STAMPPOT! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Frederiqueasanintern - WaarBenJij.nu

Het is weer tijd voor STAMPPOT!

Door: Frederique

Blijf op de hoogte en volg

04 November 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hoi lieve allemaal,

Hier weer even een update vanuit LONDON. Het gaat hier goed! Lekker kort maar toch krachtig laten we het maar zo zeggen…
Vandaag was het een enorm regenachtige dag, het was koud, het waaide en dus voelde je dat November toch ECHT begonnen was. Waar ik dus zin in had vanavond was een lekkere stamppot, boerenkool bijvoorbeeld met UNOX worst. Maar dat kennen ze hier helaas niet, dus hadden Thom en ik, gehaktballen (recept van A. van der Kruk -> heel erg lekker) met aardappelen en bloemkool gemaakt. Ook erg lekker en een goede Nederlandse maaltijd.

De afgelopen week was top, ik heb het weekend mogen spenderen met mijn lieve vriendinnen uit Nederland. Samen hebben we gezellig Halloween gevierd, gekletst, gelachen, veel gelopen, een beetje geshopt maar vooral genoten van het weerzien. Na twee maanden is dat toch eigenlijk best wel een beetje lang… Het zal dan ook zo raar weer zijn als ik in Januari weer thuis kom he. Dan kan ik gewoon mijn vriendinnen, vriend en familie elke dag weer zien ipv over Skype. Ik had het er ook best wel moeilijk mee toen de meiden weg waren. Maar ik probeerde me sterk te houden, echter was de aflevering van Over Mijn Lijk zo mooi en zielig dat ik het even niet meer kon houden.. Maar goed we zijn grote mensen dus ogen dicht en lekker gaan slapen. Dag erna weer op staan en gaan met die banaan.

Op stage was het ook allemaal erg goed, het was weer erg druk maar ik heb veel gedaan en dat werpt zo zijn vruchten af. Af en toe een complimentje is fijn om te ontvangen . Ook doet alles het helemaal goed op het werk wat ook weer een meevallertje is. Minpuntje alleen is dat de laatste weken van Carlee en Lindsey in zijn gegaan snik.. Eind November gaan hun mij verlaten en dat vind ik echt best wel heel erg. Het is zo raar dat je weet dat die mensen aan de andere kant van de wereld zitten en je ze waarschijnlijk nooit meer terug ziet in het echt. Gosh, krijg echt een brok in mijn keel als ik daar aan denk. Maar goed, verder gaat het hier dus prima!
Ik schrijf deze blog trouwens vanaf mijn nieuwe laptop, wat echt genieten is. Mijn oude laptop heeft het min of meer begeven dus dit is echt heel erg chil. Carlijn had hem mee genomen, thanks to papa en mama!
Ook hebben Lieve en ik lekker hard gesport de afgelopen dagen. Ik ben alweer zes keer in 9 dagen geweest dus de smaak hebben we alweer goed te pakken. Voordeeltje is ook wel, dat mijn GYM maar op een loopafstand is van drie minuten. Dan staat die reis in ieder geval niet in de weg.

Vandaag heb ik trouwens ook Willem & Ilse weer gezien. Met een bakkie fish & chips hebben we gezellig gelunched en weer even bij gekletst. Wat is het toch fijn dat al die mensen langs komen! Scheelt altijd weer een hele boel.

Aankomende week wordt het gelukkig niet zo druk, op een heleboel workouts, uitgaan en schoolwerk na…

We speak soon guys!

Groetjes uit het regenachtige London, Cheers!

  • 05 November 2014 - 10:23

    Marleen Stuut:

    Je welkomstdiner als je terug komt is beslist hutspot, boerenkoolstamp en zuurkoolstamp. Wat dacht je van een een stamppotten buffetje.
    Liefs Marleen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ik ben een negentien jarige, BDK-MER student uit Nuenen die vijf maanden stage loopt in London. Ik loop stage bij een PR-Agency. Ik wil graag jullie allemaal mee laten genieten van de DO's and DON'T'S in London. Daarnaast wil ik jullie ook vertellen over mijn dagelijkse werkzaamheden etc op mijn stageplek. Veel lees plezier! Love, Fred

Actief sinds 05 Aug. 2014
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 11542

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 23 Januari 2015

Buitenlandse stage - Londen

Landen bezocht: