You will see colours - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Frederiqueasanintern - WaarBenJij.nu You will see colours - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Frederiqueasanintern - WaarBenJij.nu

You will see colours

Door: Frederique

Blijf op de hoogte en volg

28 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallo lieve luitjes,

Het is weer zondagavond, dus voordat jullie (en ik ook) er weer een week tegen aan mogen/moeten, vermoei ik jullie nog even met een nieuwe blog!

Het was een drukke week, afgelopen week. Veel nieuwe mensen ontmoet, veel nieuwe indrukken gekregen en veel nieuwe dingen gedaan.
Op het werk was het gewoon: Druk, druk en nog eens druk. Ook ben ik er achter gekomen dat het leven van een Fulltimewerker zo nu en dan je avond wel kan verzieken, je bent kapot savonds.

Woensdag ben ik met Lieve na het werk lekker wezen shoppen, ofja lekker, winkel-in-winkel-uit want ze hadden NIKS. De Engelse kledingdracht spreekt mij dan ook verre weg van aan. Maar we waren in Shepherds Bush, het was een enorm maar dan ook echt enorm winkel centrum. Met enorme kroonluchters en roltrappen met diamanten, van LV tot Zara en van Rituals tot Tezla winkel, alles was er.

Donderdag was de dag van de Charity. Samen met mijn lieftallige collega's zijn we naar een avond geweest voor het goede doel. Dit goede doel hielp mensen die erg afhankelijk zijn (wegens ziekte etc), aan een hond die alles voor hen kan doen. Prachtig om te zien! De honden konden bijvoorbeeld de was doen, jassen uittrekken en zelfs, als de eigenaar 10 seconde niet aandemde, dan kon de hond op een alarm drukken, zodat de ambulance/iemand snel ter plaatse was! Hoe cool is dat! Ook was er een vrouw (rond 70) die ook zon hondje had, germ, ze had een prachtige speach voorbereid, dus wij met zijn allen lekker janken.
Al met al dus weer een geslaagde avond.

Vrijdagavond ben ik met mn vriendinnies en vrienden lekker opstap geweest. Bij Piccadilly Institute, dat was vet! Een gebouw met denk vijf of zes etages, die op elke etage een ander genre draaien. Dus daar is voor ieder wat wils!
Zaterdag lekker uitgeslapen en smiddags naar Camden geweest. Blijft een super leuke plek om lekker te chillen en te genieten van een drankje en het mooie (ja dat is het hier echt) Engelse weer. Savonds hebben we lekker een burrito gegeten met zijn allen en daarna nog wat drankjes gedaan.
Echterrrr kwam voor mij al een snel einde aan het gefeest want ik moest zondagochtend om ZEVEN UUR opstaan. Of te wel, killing, nog nooit gedaan hier.

Dat was echter wel voor een goed doel: De Colorrun! Samen met nog een Nederlandse en twee Duitse meiden hebben we ons een aantal weken geleden opgegeven.
Eenmaal om half 9 bij de verzamelplaats aangekomen, kregen we roze t-shirts uitgereikt. Wij waren zone-PINK. De eerste zone waar de renners langs kwamen, dus ook de eerste die moesten beginnen en als eerste weer weg mochten.
Heb het echt heel leuk gehad! De Colorrun heet ook wel: Happiest 5K in the world, dat is het zeker! Iedereen is zo vrolijk en met het lekkere weer van vandaag, was het feest helemaal compleet.
ECHTER ben ik nog wel ruim drie uur bezig/bezig geweest met het verwijderen van de roze plekken op mijn gehele lichaam, mijn tenen oksels nek zitten compleet vol.. dus dat wordt nog wat morgen.
Na de de Colorrun was er nog een feest, heel gezellig maar om 14.00 was dat ookal weer geindigd.

Achja, was misschien maar goed ook want dan kan ik vanavond "optijd" slapen!
Ohja, ik zit hier vandaag alweer 31 dagen, jezus! Wat gaat de tijd snel he... alweer bijna terug in NL!

Fijne zondag avond nog allemaal! Ik laat volgende week weer wat van me horen! Kus en knuffels van mij xxx

  • 28 September 2014 - 21:00

    Brigitte:

    Mooie kleur past bij jou. En geweldig weer dan is het niet erg om vroeg op te staan.
    Leuk om je verslag weer te lezen. Tijd vliegt voorbij when you are having fun. Groetjes uit een zonnig Nuenen. Brigitte Pieter Fleur en Stijn

  • 28 September 2014 - 21:44

    Marleen Stuut:

    Welterusten. XX

  • 28 September 2014 - 21:56

    :

    Dankjewel Brigitte! Ja de tijd vliegt hier zeker, begin morgen alweer aan week nummer vijf (!).

    Dankjewel Marleen!! U ook weltrusten!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ik ben een negentien jarige, BDK-MER student uit Nuenen die vijf maanden stage loopt in London. Ik loop stage bij een PR-Agency. Ik wil graag jullie allemaal mee laten genieten van de DO's and DON'T'S in London. Daarnaast wil ik jullie ook vertellen over mijn dagelijkse werkzaamheden etc op mijn stageplek. Veel lees plezier! Love, Fred

Actief sinds 05 Aug. 2014
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 11551

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 23 Januari 2015

Buitenlandse stage - Londen

Landen bezocht: