Hello Londen, Nice to meet you! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Frederiqueasanintern - WaarBenJij.nu Hello Londen, Nice to meet you! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Frederiqueasanintern - WaarBenJij.nu

Hello Londen, Nice to meet you!

Door: Frederique

Blijf op de hoogte en volg

30 Augustus 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hè allemaal,

Ik lig net in mijn bedje, in mijn nieuwe kamertje. In Engeland kennen ze dubbelzijdig glas NIET, dus hoor ik het lawaai van het stadsleven.. Wat zal dat raar zijn als ik straks (over 5 maanden) weer wakker wordt van het gemekker van de schapen!
Maar goed, gister ben ik aangekomen en mama is vanmorgen weer terug gegaan. Dat viel me een stuk zwaarder dan verwacht, maar goed traantjes wegpinken en gaan met die banaan. De hele middag heb ik met twee vrienden een heleboel seightseeing gedaan door de stad, een groot deel van de toeristische trekpleisters hebben we gezien: de BigBen, Londen Bridge, Londen Eye, Tower of Londen enz enz.. Morgen weer een nieuwe dag en een betere blogpost, wilde jullie even snel iets laten horen :)! Voor iedereen: een heel fijn weekend!

Liefs!!

  • 30 Augustus 2014 - 08:34

    Fleur Oomens:

    Super om te lezen dat je het leuk hebt schat!! De schaapjes zijn er helemaal stil van dat je weg bent hahaha

  • 30 Augustus 2014 - 08:40

    Diana Borghs:

    Good Luck!

  • 30 Augustus 2014 - 10:15

    Marleen Stuut:

    Frederique geniet van je tijd in London. De schaapjes wachten wel weer op jou. En de familie ook. Wat zal het daar nu stil zijn.

  • 30 Augustus 2014 - 19:15

    Nell Van Spronsen:

    Frederique, een hele fijne tijd in Londen! Wat leuk dat je al begonnen bent met het verkennen van de stad.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ik ben een negentien jarige, BDK-MER student uit Nuenen die vijf maanden stage loopt in London. Ik loop stage bij een PR-Agency. Ik wil graag jullie allemaal mee laten genieten van de DO's and DON'T'S in London. Daarnaast wil ik jullie ook vertellen over mijn dagelijkse werkzaamheden etc op mijn stageplek. Veel lees plezier! Love, Fred

Actief sinds 05 Aug. 2014
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 11552

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 23 Januari 2015

Buitenlandse stage - Londen

Landen bezocht: